BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, October 23, 2012

Kerana Dia Adalah Dia

ASSALAMMUALAIKUM ... HAI !!!
sebagai seorang remaja lelaki, jatuh cinta itu adalah pasti .. aku pun macam tu jugak .. for the 1st time in my life, aku falling in love with someone yang at 1st aku anggap kawan .. entah macam mana boleh muncul pulak perasaan semua tu .. macam mana aku nak decribes dia? .. sejujurnya, aku falling in love with her bukan sebab luaran tapi aku suka attitude dia and dia perempuan selain mak aku yg boleh buat aku bagai nak menangis (kalau mak aku,confirm menangis) .. aku dah luahkan perasaan aku towards her tapi dia cakap 'better kawan' .. down terus aku .. hahaha .. then, aku and dia lama tak bertegur .. nasib baik la tak terlalu lama .. sekarang we dah ok and act like usual .. tapi sometimes gaduh jugak mengalahkan couple .. hahaha .. pelik aku .. sometimes, kalau aku ada masalah aku citer dengan dia and dia pun sama .. ramai cakap aku better luahkan face to face dengan dia .. tapi aku tak tahu bila nak jumpa ALONE with her and luahkan pada dia .. seriously, aku sangat takut dia have someone else and I'll lose her .. aku sangat berharap dapat beranikan diri untuk lakukan semua tu .. doakan aku !!! SEKIAN 

3 comments:

Unknown said...

wahhh ! haha ! awesome ! btw, beb ! acano nak save blog nie.. aku da edit da.. haha !

Yai Azman said...

blog or post kau ni?

Reena Kamarudin said...

tabahlah.