BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Monday, November 19, 2012

Aku Benci Politik

Assalammualaikum..Hye
arggggghhhhhhhhhh .. menyampah betul aku kalau cakap bab politik .. baru tadi ada perang twitter between aku dengan sorang mamat bajet bagus ni .. budak U aku jugak tapi semester lain .. aku cukup benci dengan orang yang tetiba je menyemak dengan pasal politik .. dia tak habis-habis retweet tweet sorang artis ni yang sibuk canang kebagusan parti politik dia tu .. kebabian apakah?.. aku pun update la 'jangan nak berpolitik kat sini wahai hamba Allah'.. start dari tweet tu sampai la tadi aku berperang dengan dia .. budak tu memang bawak masalah betul .. hari tu dah la sebab dia and the gang just ada 4 orang tu buat lebih 30 orang students terpaksa tukar jadual kelas .. elok 2 hari takda kelas jadi sehari .. memang bikin kitaorang panas la budak ni .. sebab hal tu dia gaduh kat facebook dengan member aku .. ok cukup dah aku lepaskan kemarahan .. banyak-banyak nanti jadi mengumpat pulak ..
Sekian, Assalamualaikum 

0 comments: