BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday, May 20, 2012

Sebuah Persahabatan

semua orang ada bff termasuk aku..friendship sangat2 bermakna bagi aku..few months before SPM 2010,tiba2 terlintas difikiran aku 'habis SPM,maknanya aku akan bpisah dgn bff aku'..start dari hari tu aku perasan yang aku sangat2 takutkan perpisahan..bagi aku perpisahan tu something yang sangat dahsyat..mungkin disebabkan aku tak pernah ber'couple',so,bagi aku kawan2 aku lah yang paling aku sayang after my family..sometimes,kalau keluar hang out,aku akan feel happy at first..then,time semua nak balik rumah,aku feel semacam..rasa macam aku ditinggalkan sorang2..sedih giler..even ada phone number,facebook and twitter  diaorang,tak akan sama meet face to face..Syakirah,Zaki,Akid,Ayu,Pikah and Kinah..you all are my best friend forever and ever..I really proud of you..hope you all success dalam hidup masing2..bkawan dengan you all is something meaningful and amazing..miss and love them a lot..........

1 comments:

Reena Kamarudin said...

omg. dah ada blog? btw, harap ruangan komen ni di buat dalam bentuk pop-up supaya senang org nak ngomen.