BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, May 25, 2012

Kerana Dia Taylor Swift


Taylor Swift...singer-songwriter paling aku minat dalam dunia ni..has a good looking,talented and down to earth person..senang cite,dia flawless..maybe ada yang tak kenal or tak minat Taylor Swift tapi apa aku peduli..dia ada semua package perempuan idaman aku sebab perempuan idaman aku adalah someone macam dia...hahahahaha..disebabkan aku minat sangat kat Taylor Swift,aku pernah berharap aku dapat stay kat USA and get married with American girl yang sebijik macam Taylor Swift..and sebab dia la jugak aku kurang minat dengan perempuan Melayu (sorry to say that) and berharap dapat girl look a like her..(impian gila-gila)..tapi semua tu dulu..sekarang aku dah bukakan hati aku untuk perempuan-perempuan Melayu..(macam bajet bagus pulak aku ni)..no matter what,kegilaan aku terhadap Taylor Swift tetap berterusan..kerana aku sangat-sangat suka kat dia and dia lah perempuan idaman aku..
TAYLOR SWIFT!!!!!!!!!!!!!!

1 comments:

Unknown said...

hahhahahha
bg0z ar yaii