BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, May 17, 2012

Cuba Jadi Yang Terbaik

sebagai seorang abang (no.2), aku sgt cerewet dalam menjaga and mendidik satu2 nye adik perempuan aku..kadang2 aku terlampau cerewet sampai marah2 dia n buat dia menangis (perangai aku mengalahkan pompuan)..tapi dalam hati aku still ada rasa kesian and sayang kat adik aku sorang tu..teringin nak beri dia something special..so, sekarang ni aku tengah save bajet untuk dia..even belum keja, aku still nak beri kebahagian and happiness to adik aku..mungkin x perfect tapi cukup untuk buktikan aku sayangkan dia..hidup aku sekarang lebih pentingkan family..family first then love!!!!!!!hidup x bermakna kalau family diletakkan tempat yg ke-2..learn from your mistake n love you family..TQ ( pic above tu time kat Pantai Remis..from left-nina(adik aku),ayu(cousin) n faeez(cousin and my bestfriend)..sayang tiga3 budak ni)

0 comments: