BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Friday, May 25, 2012

Apabila Mereka Bertanya...

this is something yang aku paling aku tak suka..apabila mereka bertanya 'kau ada awek?'..menyampah betul aku dengan soalan tu..macam takde soalan lain..even aku yang selalu nye yang berperangai macam paparazi tak terlintas la pulak nak tanya kat diaorang soalan tu..kalau perempuan (single) yang tanya takpa jugak..hehe..ni member2 lelaki aku...tapi nak buat macam mane aku jawab je la (nasib baik la aku ni jenis tak kisah dengan apa2)..my answer is 'takde n aku malas nak couple2 sekarang ni,susah aku nak enjoy'..habis citer..tapi aku terfikir jugak kenapa aku taknak couple..dah bagi jawapan macam tu bole tanya balik kat diri sendiri..pelik betul aku (dengan diri sendiri pun boleh pelik)..maybe belum masa nye kot..lagi pun aku dah set goal aku yang aku taknak jadi dewasa sebelum masa nye because aku still seorang remaja..aku ulang REMAJA..buat apa nak buat something yang bukan masa nye lagi untuk kau lakukan..betul tak?..tapi kepada member2 aku yang dah bercouple tu aku doakan yang terbaik untuk korang..jadi insan yang terbaik dalam sesebuah perhubungan and hormati pasangan anda sehormat-hormat nye..itu lah baru CINTA ADAM DAN HAWA..sekian

1 comments:

Unknown said...

cayaa lahh yaii