BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, January 17, 2013

Sayang,Marah,Normal

Assalammualaikum and Hai
Lepas peristiwa hati terluka dulu, aku banyak berfikir tentang 'relationship'. Ye la kan. Budak muda,laki pulak tu, mana lah pandai sangat dalam bab 'relationship' and perasaan ni. Perasan tau lah.. HEHEHE .. Pada mulanya aku SAYANG sangat pada dia,lepas terjadi kes tu, MARAH aku terpendam lebih sebulan. Sapa tak HOT kalau semua tu terjadi pada diri sendiri, DEPAN MATA. Hanya orang terdekat and orang yang baca entry aku yang lepas, tahu apa yang terjadi. Ada jugak aku whatsapp and text dia dalam sebulan tu tapi untuk perkara tertentu je. Lepas habis je conversations, aku mesti naik HOT. MESTI!!!!! Terkenang perkara yang lepas kononnya. 

Bila jumpa kat area campus, tak pernah tergerak hati aku nak tegur dia. Dalam kelas lagi lah,bila dia duduk sebelah or depan aku, langsung tak pandang apatah tegur dia tapi aku akan tegur orang sekeliling dia kecuali dia. Psycho giler aku. HAHAHA.. Tapi beberapa hari sebelum New Year, aku terfikir yang sampai bila aku nak terus perangai macam ni lagipun perasaan aku terhadap dia is NORMAL.
Detik 1st January 2013, aku whatsapp dia and dia reply. Aku minta maaf pada dia. Dia tanya kenapa,aku cakap lah sebab aku tak tegur or layan dia macam member-member yang lain and takut dia terasa. Ye. Memang dia terasa. Then, aku cakaplah kat dia yang aku nak jumpa dia esoknya (2nd January 2013) sebab nak minta maaf face to face dengan dia and dia pun setuju. 

2nd January 2013, lepas kelas Fianancial Management, aku jumpa dia kat luar kelas. Awkward giler time tu. Aku macam biasa blurr je time cakap dengan dia tapi time whatsapp,bukan main lagi. Tapikan, aku tak beritahu pada dia perkara yang sebenar yang menyebabkan aku buat MARAH pada dia. Patut ke aku beritahu?

Sekian, Assalammualaikum

1 comments:

Reena Kamarudin said...

entahlah yai besar sungguh masalah ko ni. huhu. chill ok. ko masih muda remaja. nanti ko akan jumpa dengan ramai lagi perempuan. zaman kerja lain pulak gayanya, perempuannya. yang penting ko tumpukan pada stadi.